Arkadaşlar ben bu sene muhasebeye yerleştirildim ek yerleştirmelerde. İnternetten nasıl başvuru yapılacağını bilmiyorum. Deneyim ve tecrube sahibi arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
http://aofkayit.anadolu.edu.tr/ buraya baktım ama hiçbirşey anlaşılmıyor. İnternetten başvuru ve neler yapacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler.