Tasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o verdiğin adrese giriceksin. daha sonra alt taraftan öss kayıt bölümüne giricen . oradan gerekli boşlukları dolduracaksın. daha sonra o 2 sayfanın çıktısını alıcaksın. Aldığın çıktılardan elle doldurulcak yerler var. onlarıda doldurcan. 3 adet vesikalık fotoğraf alıcan. 2 sini o kağıda yapıştırcan. birinide paso için. daha sonra diplomanı notere onaylatcan. vakıfbankdan taksiti yatırıp ( 250 civarı bişi olcak 1. taksit) açık öğretim şubene gidiceksin.
bu kadar şubenin önündeki dershanecilere dikkat et saldırıyorlar

Allah razı olsun

dershanecileri biliyorum. Bugün karşılaştık telefon istediler yanlış verdim dershaneciler birde 40 yaşında konuşmayı bilmeyen adamlar. kim bunlara bakıpta dershaneye gider anlamış değilim insan bir iki tane konuşmasını bilen hatun koyar