Aras21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trafikte 6 Kişi Tarafından darp edildik 2 kırık var
55
●4.342
- 08-05-2026, 23:29:48Çok büyük geçmiş olsun hocam, verilmiş sadakanız varmış. O magandaların peşini hukuki olarak sakın bırakmayın, darp raporlarıyla, mala zararla falan donuna kadar alın. Hele askeri personele saldırmaktan falan işin rengi çok değişir, süründürürsünüz. Şimdiden ameliyat için de geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah.
- 08-05-2026, 23:51:26Teşekkürler hocam sağolunmaxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2026, 23:59:02Geçmiş olsun hocam. Yorumda birkaç "sert adam" da çıkmış tabii, muhtemelen hayatlarında hiç dayak yememiş olanlar. Onlara takılmadan yola devam.
- 09-05-2026, 00:17:37Çok boş yorum yazmışsınız. AK47 sesini duysa altına kaçıracak adamlar burda söz sahibi olmuş. Adamın sülalesi asker, kendi asker ölümden korksa asker mi olur ? Yıllardır kelle koltukta sen evinde uyurken bu adam dağdaydı ve evet Mehmetciğimiz @DelpaN; 'ın yerinde olsan kesin inip o 6 inşaatçıyıda tek yumrukla bayıltırdın vallaaa helal olsun.niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2026, 00:19:52Boş yapan arkadaşlar, yediğim yumruk darbesinin %50 sini yesinler ondan sonra bu konuya bir gelsinler isterdim..Dijitalbaslangic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2026, 00:32:42Hocam hangi şehirde görev yapıyorsunuz ? Asker olduğunuz için kasıtlı bir durum değil dimi ?