• 08-05-2026, 20:30:20
    #19
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bazı yorumlara takılmayın herhalde inşaatçıları bilmiyorlar. Akademik olarak başarısızlar ama fiziksel güçleri işleri gereği güçlü.
    Hocam siz anlıyorsunuz durumu, sonuna kadar. O yumruğu yedim bir şey olmamış gibi gittim burnu yerine oturtturdum. Ağzı olan konuşuyor işte..
  • 08-05-2026, 23:29:48
    #20
    Слава Україні! 🇺🇦
    Çok büyük geçmiş olsun hocam, verilmiş sadakanız varmış. O magandaların peşini hukuki olarak sakın bırakmayın, darp raporlarıyla, mala zararla falan donuna kadar alın. Hele askeri personele saldırmaktan falan işin rengi çok değişir, süründürürsünüz. Şimdiden ameliyat için de geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah.
  • 08-05-2026, 23:51:26
    #21
    maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük geçmiş olsun hocam, verilmiş sadakanız varmış. O magandaların peşini hukuki olarak sakın bırakmayın, darp raporlarıyla, mala zararla falan donuna kadar alın. Hele askeri personele saldırmaktan falan işin rengi çok değişir, süründürürsünüz. Şimdiden ameliyat için de geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah.
    Teşekkürler hocam sağolun
  • 08-05-2026, 23:59:02
    #22
    Geçmiş olsun hocam. Yorumda birkaç "sert adam" da çıkmış tabii, muhtemelen hayatlarında hiç dayak yememiş olanlar. Onlara takılmadan yola devam.
  • 09-05-2026, 00:17:37
    #23
    niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmekten bu kadar korkuyorsanız yanlış meslek seçmişsiniz hocam.
    Çok boş yorum yazmışsınız. AK47 sesini duysa altına kaçıracak adamlar burda söz sahibi olmuş. Adamın sülalesi asker, kendi asker ölümden korksa asker mi olur ? Yıllardır kelle koltukta sen evinde uyurken bu adam dağdaydı ve evet Mehmetciğimiz @DelpaN; 'ın yerinde olsan kesin inip o 6 inşaatçıyıda tek yumrukla bayıltırdın vallaaa helal olsun.
  • 09-05-2026, 00:19:52
    #24
    Dijitalbaslangic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Yorumda birkaç "sert adam" da çıkmış tabii, muhtemelen hayatlarında hiç dayak yememiş olanlar. Onlara takılmadan yola devam.
    Boş yapan arkadaşlar, yediğim yumruk darbesinin %50 sini yesinler ondan sonra bu konuya bir gelsinler isterdim..
  • 09-05-2026, 00:32:42
    #25
    Hocam hangi şehirde görev yapıyorsunuz ? Asker olduğunuz için kasıtlı bir durum değil dimi ?
  • 09-05-2026, 00:33:57
    #26
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi şehirde görev yapıyorsunuz ? Asker olduğunuz için kasıtlı bir durum değil dimi ?
    Doğu hocam
  • 09-05-2026, 00:37:24
    #27
    Geçmiş olsun, nereden cesaret buluyorlar bu kadar garip, dava açtıysanız bir yerleri tutuşur.