maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük geçmiş olsun hocam, verilmiş sadakanız varmış. O magandaların peşini hukuki olarak sakın bırakmayın, darp raporlarıyla, mala zararla falan donuna kadar alın. Hele askeri personele saldırmaktan falan işin rengi çok değişir, süründürürsünüz. Şimdiden ameliyat için de geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah.
Teşekkürler hocam sağolun