Geçmiş olsun hocam. Yorumda birkaç "sert adam" da çıkmış tabii, muhtemelen hayatlarında hiç dayak yememiş olanlar. Onlara takılmadan yola devam.
Boş yapan arkadaşlar, yediğim yumruk darbesinin %50 sini yesinler ondan sonra bu konuya bir gelsinler isterdim..