• 08-05-2026, 01:31:13
    #10
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi için normal olan bir durumun 3. bir bakış açısıyla talep etmesi dışa bağlılık mı olmaktadır?
    Yani benim için çok normal olan bir durum geçtiğimiz günlerde bir kaç arkadaşım tarafından söylendi ve ona göre kendime şekil verdim. Ha onlardan ben mi istedim hayır,ama onlar uyarı gibi arkadaş olduğumuz için beyan ettiler bende o konuda gerçekten haklı olduklarını -kendi beyin süzgecimde geçirdikten sonra yani- mantıklı bulunca o tarafta kendime şekil/şemal verdim.
    Ama benim için çok normal bir durumdu örneğin.
    Evet doğru yapmışsın.
  • 08-05-2026, 01:38:59
    #11
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Açık konuşmak gerekirse eleştirmek yerine bir soru ile geleceğim.
    Her gün-neredeyse- konu açıyorsunuz ve takip ediyorum genel olarak bir melankoli,bir dram içerisindesiniz gibi.
    Özel değilse bunun bir sebebi var mı?
    Ayrıca eleştiri yorumunuzu da göz önünde bulundurmak gerekirsek paylaştığınız konular,yorumlar ile en azından -benim için- eleştirilecek seviyede değilsiniz.(Eleştirecek had şahsıma layık değildir.)
    Selam olsun,

    Sorunuza yanıt vereceğim eleştirinize değil.
    Eleştiriler yapan kişiye aittir.

    Melankoli içinde miyim?
    Bence değilim zira çok mutlu, huzurlu ve konforlu bir yaşam sürüyorum.
    Özel bir sebebi yok yani.

    Açtığım konularda yani mevzu ettiğim konularda kendimle ilgili durumları yazmıyorum.
    Elbette siz müneccim değilsiniz ve açtığım konuları ne maksatla açtığımı tahmin edemezsiniz, sizi gayet iyi anlıyorum ve hakta veriyorum.

    Daha çok yapmaya gayret ettiğim şey mesela bu konu gibi sosyal analizler yapmak üzerine.
    Kendinizle ilgili eleştirileriniz şeklinde konularda açtım hiç bu kadar kısa sürede yanıt gelmemişti.
    Başka bir konuda insanların kendilerine objektif bakabilme kapasiteleriyle başkalarına çuvaldızı eline alınca başkalarına karşı çok bonkör olduklarına yönelik konularım olmuştur.
    Hülasa mesele "sizin için" eleştiri seviyesinde olmak değil. Konuda yazdığı üzere denk gelen ve eleştirisi olanlara yönelik bir konuydu
    Zaten sizce eleştirilecek seviyede değilsem bir eleştiriniz yoktur yok eleştiri yapıyorsanız eleştirilecek seviyede olmalıyım.
    Bu tutarsız bir durum gibi algılanabilir.
    Hem eleştirilecek seviyede değilsin yazıp hem de şöyle haller içindesiniz demek size tuhaf gelmiyor mu?

    Normalde eleştirilecek seviyede olmayan birinin yazdıklarını okuyunca başka konuya geçersiniz, eleştirmezsiniz dram, melankoli şeklinde.
    Ben mi yanlış düşünüyorum?
  • 08-05-2026, 01:49:40
    #12
    Beni bir tek @serterefendi; anladı oda yanlış anladı.
    Hatasız kul olmaz derler bilirsiniz
    Netice olarak hepimiz aciz ve bir okadar da zeki varlıklarız.
    Bazen bazı insanlar derindir derin olmak ise görünülmez lik boyutunda kutsaldır.
    Kimisi derin olanı ezer kimisi ona çemkirir kimisi ise nr diyor bu deli der.. ve uzar gider.

    Çok derinsin hocam ve günümüz şartlarındaki acizlerden daha aciz olduğunu bilmek tek suçun bence..

    Her kul acizdir ve bunu bilip teslim olmamak ise maalesef deliliktir.

    Hissettiğim sizde biraz delisiniz ben gibi..

    Seviliyorsun
  • 08-05-2026, 01:57:10
    #13
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni bir tek @serterefendi; anladı oda yanlış anladı.
    Hatasız kul olmaz derler bilirsiniz
    Netice olarak hepimiz aciz ve bir okadar da zeki varlıklarız.
    Bazen bazı insanlar derindir derin olmak ise görünülmez lik boyutunda kutsaldır.
    Kimisi derin olanı ezer kimisi ona çemkirir kimisi ise nr diyor bu deli der.. ve uzar gider.

    Çok derinsin hocam ve günümüz şartlarındaki acizlerden daha aciz olduğunu bilmek tek suçun bence..

    Her kul acizdir ve bunu bilip teslim olmamak ise maalesef deliliktir.

    Hissettiğim sizde biraz delisiniz ben gibi..

    Seviliyorsun
    Selam olsun,

    Benim yaş gereği sahte bile olsa tevazu öğretildi.
    Delilik bir mertebeyse sen deli değilsin, akıl bir mertebeyse sen akıllı değilsin.
    İyilik bir erdemse sen iyi değilsin.
    Aldığımız öğreti budur.

    Bazen anlamazdan gelme ya da kendime gömme edebiyatı saflığımdan değil, kendimi terbine etmemden.
    Kınanmak abdesttir bize.

    Demek istediğini anlıyorum, biliyorum elbette deliliğe övgümüz baki lakin övgüyü sırtımıza geçirmek alerji yapıyor bende
  • 08-05-2026, 02:18:04
    #14
    Geceleri kullandığınız fermente genelde beyaz renkli sıvılara son verin hocam, başka da eleştirim yok.

    Din konusundaki görüşlerimiz zıt, anladığım kadarıyla siyasi görüşlerimiz benzer.

    Dini dürtülerle söylemiyorum, sağlığınıza yazık

    Sizin gibi bu forumun değerli sayılı üyelerinin sağlıklı yaşaması dileğiyle

    Sevgiler, saygılar.
  • 08-05-2026, 06:55:30
    #15
    Abş her mesaja istisnasız Selam olsun, paragrafla başlamak zor gelmiyor mu 😅
  • 08-05-2026, 07:17:36
    #16
    “Beni düzeltir misiniz?” Bu laf çok garibime gitti bilmiyorum, eleştirim böyle bir konu açmanız üzerine olur. Sizi gerçek hayatta görmüş tanıyan insanlardan eleştirmelerini isteyebilirsiniz anlarım, başkasının gözünden nasıl göründüğünü bilmeyi herkes ister ama forumda hiç tanımadığınız görüşmediğiniz insanlardan böyle bir şey talep etmek pek mantıklı değil.
  • 08-05-2026, 08:45:18
    #17
    Boş insan
  • 08-05-2026, 09:09:30
    #18
    kral seni temiz bir döveyim rahatlarsın valla mutluluktan ağlarsın