Beni bir tek
@serterefendi; anladı oda yanlış anladı.
Hatasız kul olmaz derler bilirsiniz
Netice olarak hepimiz aciz ve bir okadar da zeki varlıklarız.
Bazen bazı insanlar derindir derin olmak ise görünülmez lik boyutunda kutsaldır.
Kimisi derin olanı ezer kimisi ona çemkirir kimisi ise nr diyor bu deli der.. ve uzar gider.
Çok derinsin hocam ve günümüz şartlarındaki acizlerden daha aciz olduğunu bilmek tek suçun bence..
Her kul acizdir ve bunu bilip teslim olmamak ise maalesef deliliktir.
Hissettiğim sizde biraz delisiniz ben gibi..
Seviliyorsun
Selam olsun,
Benim yaş gereği sahte bile olsa tevazu öğretildi.
Delilik bir mertebeyse sen deli değilsin, akıl bir mertebeyse sen akıllı değilsin.
İyilik bir erdemse sen iyi değilsin.
Aldığımız öğreti budur.
Bazen anlamazdan gelme ya da kendime gömme edebiyatı saflığımdan değil, kendimi terbine etmemden.
Kınanmak abdesttir bize.
Demek istediğini anlıyorum, biliyorum elbette deliliğe övgümüz baki lakin övgüyü sırtımıza geçirmek alerji yapıyor bende