Kendisi için normal olan bir durumun 3. bir bakış açısıyla talep etmesi dışa bağlılık mı olmaktadır?
Yani benim için çok normal olan bir durum geçtiğimiz günlerde bir kaç arkadaşım tarafından söylendi ve ona göre kendime şekil verdim. Ha onlardan ben mi istedim hayır,ama onlar uyarı gibi arkadaş olduğumuz için beyan ettiler bende o konuda gerçekten haklı olduklarını -kendi beyin süzgecimde geçirdikten sonra yani- mantıklı bulunca o tarafta kendime şekil/şemal verdim.
Ama benim için çok normal bir durumdu örneğin.