Anket Gerçekten almaya değer mi
Toplam Katılımcı Sayısı: 5
Gerçekten almaya değer mi
Kesinlikle , düşünmek bile saçma
%60,00 (3 Oy)
Alınır , fakat bu fiyata daha iyileri de alınabilir
%0 (0 Oy)
Nötr
%0 (0 Oy)
İdare eder , olmasada olur
%20,00 (1 Oy)
Berbat , kesinlikle tavsiye etmem
%20,00 (1 Oy)
  • 05-05-2026, 14:25:01
    #1
    Merhaba iyi forumlar diliyorum
    Uzun süredir bi kahve makinesi almak istiyorum bugün sitede gezerken bu ürünü gördüm ve açıkçası merak ettim
    birkaç incelemesini gördüm fakat benim için en değerlisi kullanıcı yorumu
    kullanan varmı aramızda ? var ise eğer kalitesi nasıldır hem ürünün hem yaptığı kahvenin
    ben eğer kahve kalitesi güzel ise kesinlikle almayı düşünüyorum diğer markaların *5 ten başlıyor fiyatları ortalama ürün link
  • 05-05-2026, 14:26:54
    #2
    sakın sakın grundig falan al ama bundan uzak dur.
  • 05-05-2026, 14:30:26
    #3
    https://www.karaca.com/urun/karaca-h...-makinesi-inox

    bende bunu düşünüyorum bakalım
  • 05-05-2026, 14:31:10
    #4
    f/p nespresso
  • 05-05-2026, 14:31:51
    #5
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakın sakın grundig falan al ama bundan uzak dur.
    Hocam markayla yaşadığınız problem neydi merak ettim ?
    Asıl niyetim bi philips tam otomatik makine almak ama fiyatları 30 binin üzerine çıkmış , değermi bence değer fakat farklı markalardan da aynı kalitelerde kahve içecek isem neden *5 daha fazla fiyat ödeyeyim düşüncesi de var
  • 05-05-2026, 14:32:15
    #6
    Hocam bu makineler giriş seviyesi bile değil. Türkiye'deki kahve yöneliminin artmasıyla ortaya çıkan makineler. İstediğiniz espresso kalitesini asla alamayacaksınız. Kapsül kahve bu seviye için daha mantıklı. İyi indirim kovalanırsa 7-8TL ye kapsül bulunabiliyor.
  • 05-05-2026, 14:33:25
    #7
    Omer_Online adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam markayla yaşadığınız problem neydi merak ettim ?
    Asıl niyetim bi philips tam otomatik makine almak ama fiyatları 30 binin üzerine çıkmış , değermi bence değer fakat farklı markalardan da aynı kalitelerde kahve içecek isem neden *5 daha fazla fiyat ödeyeyim düşüncesi de var
    philipste alma grundig al marka ile değil konu bunlar çinden noname ürünler marka basılıp marka ile alakası yok cok yerel firma aynı üründen satıyor no name e isim basıp

    https://www.akakce.com/espresso-maki...733963878.html

    bunlara bak derim
  • 05-05-2026, 14:36:47
    #8
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.karaca.com/urun/karaca-h...-makinesi-inox

    bende bunu düşünüyorum bakalım
    sakın sakın

    https://www.akakce.com/espresso-maki...733963878.html bunu al
  • 05-05-2026, 14:41:20
    #9
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.karaca.com/urun/karaca-h...-makinesi-inox

    bende bunu düşünüyorum bakalım
    Hocam görüntüsü de kalitesi kadar güzeldir diye tahmin ediyorum , expresso tarzı içseydim sürekli kesinlikle alırdım