Hocam bu makineler giriş seviyesi bile değil. Türkiye'deki kahve yöneliminin artmasıyla ortaya çıkan makineler. İstediğiniz espresso kalitesini asla alamayacaksınız. Kapsül kahve bu seviye için daha mantıklı. İyi indirim kovalanırsa 7-8TL ye kapsül bulunabiliyor.