Omer_Online adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam markayla yaşadığınız problem neydi merak ettim ?
Asıl niyetim bi philips tam otomatik makine almak ama fiyatları 30 binin üzerine çıkmış , değermi bence değer fakat farklı markalardan da aynı kalitelerde kahve içecek isem neden *5 daha fazla fiyat ödeyeyim düşüncesi de var
philipste alma grundig al marka ile değil konu bunlar çinden noname ürünler marka basılıp marka ile alakası yok cok yerel firma aynı üründen satıyor no name e isim basıp

https://www.akakce.com/espresso-maki...733963878.html

bunlara bak derim