FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın sakın grundig falan al ama bundan uzak dur.
Hocam markayla yaşadığınız problem neydi merak ettim ?
Asıl niyetim bi philips tam otomatik makine almak ama fiyatları 30 binin üzerine çıkmış , değermi bence değer fakat farklı markalardan da aynı kalitelerde kahve içecek isem neden *5 daha fazla fiyat ödeyeyim düşüncesi de var