• 04-05-2026, 12:28:26
    #1
    Eft limitini yükseltmek istediğimde görüntülü görüşme istedi.Başladık gözünüzü açık tutun şöyle bakın.Kimlik avucunuzun içine alın şöyle çevirin.Sol elinizle parmak ucuyla sol attan kimliği tutun.Şöyle çevirin böyle tutun derken sonunda çıldırdım.Sağ elimle sağ gözümün üstünü kapayacakmışım.



    Ulen sanki dizinin cast seçimine gitmişiz deneme çekimindeyiz.Zaten benim benim kayıtlı hesabımdan telefonumda ulaşmışsın.Tamam kimlikte iste koydurursun masanın üstüne önünü arka tarafını kontrol edersin.Ne o aptal aptal şu elinle şuraya tut buraya çevir.Ulen o da tamam elinle gözünü kapatmak ne korsancılık mı oynuyoruz.İyice suyunu çıkardılar arkadaş.Daha saçma şeylerde gelecek.Şimdi anlamadan banka haklı derler.Tekrar yazıyorum banka tabiki güvenlik kontrolü yapacak.Basit bir limit yükseltmeye bu kadar güvenlik kontrolü saçma diyorum...
  • 04-05-2026, 12:35:50
    #2
    Banka Haklı 😂
  • 04-05-2026, 12:36:59
    #3
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka Haklı 😂

    Mutlaka değerlendirin
    👇
    https://www.dinamikokuma.com/?gad_so...8aAgD3EALw_wcB
  • 04-05-2026, 12:43:57
    #4
    Sen şubeye gitmeden işlem yapacaksan bu önlemlere de ayak uydurmak zorundasın malesef. Rahatsız oluyorsaz şubeye gidersin. Teknolojinin ve yapay zekanın geldiği ürkütücü noktada size anlık talimatlar ile yönlendiriyorlar tabii bunlarda bir müddet süre sonra yetersiz kalacak ve kaldıracaklar bunun yerine ses, görüntü tanımlayıcı, ai kontrolü yapabilen teknolojiler gelecek.
  • 04-05-2026, 12:51:43
    #5
    İki gün sonra yapay zekayla başkası yapar. Bu kontrolleri niye yapmadı diye şikayet edersin. İnsanoğlu böyledir
  • 04-05-2026, 13:01:50
    #6
    Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki gün sonra yapay zekayla başkası yapar. Bu kontrolleri niye yapmadı diye şikayet edersin. İnsanoğlu böyledir
    Dostum inatla yazdığımı anlamıyorsunuz.Bak 3.keredir yazıyorum.Bir daha bu tarz konu açmayacağım bu forumda.

    Ben ne diyorum "güvenlik kontrolü tabiki yapılacak ben ona karşı değilim diyorum."
    Basit bir limit artırma işleminde sağ elinle sağ gözünü kapat nedir arkadaş.5 farklı şekilde kimlik göstermek ne.

    Ya bu insanlara basit bir lafı bile defalarca anlatmak dünyanın en sinir bozucu işlerinden biri.Bu yüzden öğretmenleri hep takdir ederim...
  • 04-05-2026, 13:14:17
    #7
    Genelde bu işlemi ilk hesap açımında yapıyorlar, bu işlem için fazla aksiyonlu olmuş. Belki banka kayıtlarınızda eksik veriniz vardır o yüzden de olabilir. Bana göre en saçması 22.00 'dan sonra kendi kartımı veya kendi kredimi öderken bile kimlik doğrulamasına atması.
  • 04-05-2026, 14:06:11
    #8
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bu işlemi ilk hesap açımında yapıyorlar, bu işlem için fazla aksiyonlu olmuş. Belki banka kayıtlarınızda eksik veriniz vardır o yüzden de olabilir. Bana göre en saçması 22.00 'dan sonra kendi kartımı veya kendi kredimi öderken bile kimlik doğrulamasına atması.

    İşte bende bunu anlatmaya çalışıyorum.Bu kadar basit birşeyi anlayamıyorlar.Güncel en çok kullandığım banka,daha ilk kurulduğunda müşteri oldum...