İki gün sonra yapay zekayla başkası yapar. Bu kontrolleri niye yapmadı diye şikayet edersin. İnsanoğlu böyledir
Dostum inatla yazdığımı anlamıyorsunuz.Bak 3.keredir yazıyorum.Bir daha bu tarz konu açmayacağım bu forumda.
Ben ne diyorum
"güvenlik kontrolü tabiki yapılacak ben ona karşı değilim diyorum."
Basit bir limit artırma işleminde sağ elinle sağ gözünü kapat nedir arkadaş.5 farklı şekilde kimlik göstermek ne.
Ya bu insanlara basit bir lafı bile defalarca anlatmak dünyanın en sinir bozucu işlerinden biri.Bu yüzden öğretmenleri hep takdir ederim...