Genelde bu işlemi ilk hesap açımında yapıyorlar, bu işlem için fazla aksiyonlu olmuş. Belki banka kayıtlarınızda eksik veriniz vardır o yüzden de olabilir. Bana göre en saçması 22.00 'dan sonra kendi kartımı veya kendi kredimi öderken bile kimlik doğrulamasına atması.