Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde bu işlemi ilk hesap açımında yapıyorlar, bu işlem için fazla aksiyonlu olmuş. Belki banka kayıtlarınızda eksik veriniz vardır o yüzden de olabilir. Bana göre en saçması 22.00 'dan sonra kendi kartımı veya kendi kredimi öderken bile kimlik doğrulamasına atması.

İşte bende bunu anlatmaya çalışıyorum.Bu kadar basit birşeyi anlayamıyorlar.Güncel en çok kullandığım banka,daha ilk kurulduğunda müşteri oldum...