• 24-04-2026, 01:18:00
    #1
    Ben mi eski kafalıyım bilmiyorum da arkadaşla kahve dünyası gittik.

    Kasadaki eleman sakız çiğniyor gevşek gevşek, sinirim bozuldu baya, hizmet sektörü bu ne rahatlık lavubalilik diye düşündüm. Zor tuttum laf atmamak için.

    Arkadaş normal karşıladı...

    Ben mi eski kafalıyım? Bana mı tuhaf geliyor böyle şeyler merak ettim, o yüzden sizin düşünceleriniz önemli Ya da kılçık huysuz bir ihtiyar mı oldum, yaş geçti baya....

    Sizce?

    Normal
    Normal değil...
  • 24-04-2026, 01:20:17
    #2
    normal bence
  • 24-04-2026, 01:23:18
    #3
    Anormallikleri o kadar normalleştirdiler ki insan kendini sorgulamak zorunda hissediyo demi...
  • 24-04-2026, 01:38:09
    #4
    Ben biraz diğer taraftan bakınca normal karşılıyorum hocam.
    “Aldığım 30bin s* bir de resmi mi takılacağım” kafasında olabiliyorlar.
    Biraz da olsa normal karşılamak gerekiyor.
  • 24-04-2026, 01:39:09
    #5
    Normal belki sinüsleri dolu an çignedi veya kulagı tıkalı bence insanlık hali
  • 24-04-2026, 01:41:10
    #6
    Ben de yıllarca hizmet sektöründe çalıştım elimizi cebimize sokmak, telefonu yanında taşımak, sakız çiğnemek ve hatta molada üniformayı giymek yasaktı. Biz o zamanlar da bunu mantıklı karşılıyorduk. Ben bu kurallara uyan biri olarak uyulmasını beklerim yani normal değil bence kısacası
  • 24-04-2026, 01:41:18
    #7
    Sakız çiğnemenin ayıp olmadığını biliyor ve başkalarının geri kafalılığına göre yaşamıyor olması laf atabileceğin anlamına geliyorsa haklısın.
  • 24-04-2026, 01:41:23
    #8
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal belki sinüsleri dolu an çignedi veya kulagı tıkalı bence insanlık hali
    yani bir yanım öyle bir yanım saygısızlık müşteriye karşı diyor
  • 24-04-2026, 01:42:10
    #9
    Nasıl çiğnediğini bilmediğimiz için yorum yapmak zor hocam. Evet sakız çiğnemesi doğru değil ama o da çalışan sonuçta.
    Yani yukarıda arkadaşında dediği gibi aldığı asgari ücret belki de. Müşteri ister memnun olsun ister sinir umrunda olur mu ki?