Ben mi eski kafalıyım bilmiyorum da arkadaşla kahve dünyası gittik.
Kasadaki eleman sakız çiğniyor gevşek gevşek, sinirim bozuldu baya, hizmet sektörü bu ne rahatlık lavubalilik diye düşündüm. Zor tuttum laf atmamak için.
Arkadaş normal karşıladı...
Ben mi eski kafalıyım? Bana mı tuhaf geliyor böyle şeyler merak ettim, o yüzden sizin düşünceleriniz önemli

Ya da kılçık huysuz bir ihtiyar mı oldum, yaş geçti baya....
Sizce?
Normal
Normal değil...