Ben de yıllarca hizmet sektöründe çalıştım elimizi cebimize sokmak, telefonu yanında taşımak, sakız çiğnemek ve hatta molada üniformayı giymek yasaktı. Biz o zamanlar da bunu mantıklı karşılıyorduk. Ben bu kurallara uyan biri olarak uyulmasını beklerim yani normal değil bence kısacası