Nasıl çiğnediğini bilmediğimiz için yorum yapmak zor hocam. Evet sakız çiğnemesi doğru değil ama o da çalışan sonuçta.
Yani yukarıda arkadaşında dediği gibi aldığı asgari ücret belki de. Müşteri ister memnun olsun ister sinir umrunda olur mu ki?