Ne yapıyım he söyleyin... ne olur...
24
●1.772
- 11-10-2009, 13:41:18Üyeliği durdurulduÇok fazla üstüne gidiyorsun anlaşılan...
Aşırı ilgi kızları bunaltır...
Oysa karşıdakinin bu ilgisinin sebebi,onu çok seviyor olmasından kaynaklanır...Fakat kızlar bunu anlayabilecek olgunluğa ancak 25 inden sonra ulaşır...
Sana tavsiyem fazla kasma...Cool davran...Ne çok uzak ne çok yakın... - 12-10-2009, 11:13:06Üyeliği durduruldukesinlikle katılıyorum . Kızı çekip konuş . bir süre ayrı kalalım diye anlaş . yanlış anlamasın sadece sevginizin artması için . böyle söyle kızaMiliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2009, 17:46:12yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence dünyanın en saçma fikri nefret ederim bu sözden "ee en iyisi biraz ayrı kalalım" Bune oluyor? Ne yani eriyoruz hadi buzdolabında bi süre donalım sonra tekrar çıkarız buzdolabından. Peki erirken yere düşen damlalar ne olucak? onlarda dışarda kalınca kurur gider.
Peki Şimdi ne mi yapacaksın diğer arkadaşın dediği tek şeyi yap. Ona mecburmuşsun Gibi Davranma
Bu hissi ona yaşatma...
- 12-10-2009, 18:00:36GirindirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOna mecburmuş gibi yaşama diyorsunuz. Bunu nasıl yapacak yani yapacağız...burak579 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hissi ona yaşatma...