kesinlikle katılıyorum . Kızı çekip konuş . bir süre ayrı kalalım diye anlaş . yanlış anlamasın sadece sevginizin artması için . böyle söyle kıza
Bence dünyanın en saçma fikri nefret ederim bu sözden
"ee en iyisi biraz ayrı kalalım" Bune oluyor? Ne yani eriyoruz hadi buzdolabında bi süre donalım sonra tekrar çıkarız buzdolabından. Peki erirken yere düşen damlalar ne olucak? onlarda dışarda kalınca kurur gider.
Peki Şimdi ne mi yapacaksın diğer arkadaşın dediği tek şeyi yap. Ona mecburmuşsun Gibi Davranma

Bu hissi ona yaşatma...