Bence dünyanın en saçma fikri nefret ederim bu sözden
"ee en iyisi biraz ayrı kalalım" Bune oluyor? Ne yani eriyoruz hadi buzdolabında bi süre donalım sonra tekrar çıkarız buzdolabından. Peki erirken yere düşen damlalar ne olucak? onlarda dışarda kalınca kurur gider.
Peki Şimdi ne mi yapacaksın diğer arkadaşın dediği tek şeyi yap. Ona mecburmuşsun Gibi Davranma

Bu hissi ona yaşatma...
Hayatına bak dostum...Biraz cool takıl ya,ona mecburmuş gibi yaşama...
Bak o sana nasıl gelecek o zaman...
Ona mecburmuş gibi yaşama diyorsunuz. Bunu nasıl yapacak yani yapacağız...