• 12-10-2009, 19:13:47
    #10
    Biraz kendini geri çek fazla ilgi gösterme. O sana gelecektir.
    Unutma kaçan kovalanır.
  • 13-10-2009, 10:27:59
    #11
    GirindirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence dünyanın en saçma fikri nefret ederim bu sözden "ee en iyisi biraz ayrı kalalım" Bune oluyor? Ne yani eriyoruz hadi buzdolabında bi süre donalım sonra tekrar çıkarız buzdolabından. Peki erirken yere düşen damlalar ne olucak? onlarda dışarda kalınca kurur gider.
    Peki Şimdi ne mi yapacaksın diğer arkadaşın dediği tek şeyi yap. Ona mecburmuşsun Gibi Davranma Bu hissi ona yaşatma...
    burak579 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatına bak dostum...Biraz cool takıl ya,ona mecburmuş gibi yaşama...
    Bak o sana nasıl gelecek o zaman...
    Ona mecburmuş gibi yaşama diyorsunuz. Bunu nasıl yapacak yani yapacağız...




    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz kendini geri çek fazla ilgi gösterme. O sana gelecektir.
    Unutma kaçan kovalanır.
    Ya ben kaçınca daha da kötü olacaksa, daha da uzaklaşacaksa ne yapmalıyız.


    Belki muhalefet olmaya çalışıyorum gibi gözükebilir ama meraktan soruyorum çünkü böyle bir olay yaşamam içten bile değil...


    Bu iki sorumu yanıtlayabilecek kişilerden cevap bekliyorum.
  • 13-10-2009, 10:45:07
    #12
    insan psiokolojisi böyle birşey. Biri seni çok beğenir çok üstüne düşerse bi kusur ararsın beğenmezsin egon şişerde şişer. Ama aramaz sormaz fazla ilgi göstermezsen hooop der ben ne yapıyorum kuş kaçıyor. Hemen tornistan basar. Başıma 2 defa bu tip olay geldi ikisindede işe yaradı.
  • 13-10-2009, 11:34:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok seviyorum, çok bağlıyım. Haberleşmeden geçirdiğimiz 1 günümüz yok. Her kavgada hep alttan aldım, haklıyken haksızlığı kabul ettim barışmak için adımları hep ben attım. Çok sevdim napıyım.Ondan hiçbirşey beklemedim. Hep zeytinyağı gibi üste çıkmasını bildi. Ufacık bi kızgınlıkta telefonunu kapatmayı, aramama onlarca mesaj atmama rahmen cevap vermemeyi göze aldı, beni çok üzdü.. Çok sevdim napıyım..Hep içime attım birikti birikti ve birgün patladım. Aradım ve içimde birikenleri hep yüzüne vurdum. Hep bağırdım her kelimesini sinirle cevapladım. Olması gerektiği gibi davrandım. Ve benliğimi tamamen değiştirdim. Artık kovalamıyorum, kaçan artık o değil benim. Seviyorum ama sevgimin sonsuz olduğunu göstermiyorum..Artık içime atmıyorum dışa vurmasını biliyorum ve emin ol kardeşim eskisinden daha çok ilgi görüyorum. Bir mesajımda aşkım , bitanem olmasın niye demiyorum diye üzülüyor. Bişeyi yapmıcaksın, diyorsam o şey olmuyor. Sanada tavsiyem çok sev ama o çok sevginin tümünü ona belli etme. Çok seversin bıktırırsın. Ve şunu unutma;

    " Bir kuşu çok sıkarsan öldürürsün, çok fazla gevşek bırakmayada gelmez uçar gider.. "
  • 13-10-2009, 11:47:25
    #14
    Reveloper
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok seviyorum, çok bağlıyım. Haberleşmeden geçirdiğimiz 1 günümüz yok. Her kavgada hep alttan aldım, haklıyken haksızlığı kabul ettim barışmak için adımları hep ben attım. Çok sevdim napıyım.Ondan hiçbirşey beklemedim. Hep zeytinyağı gibi üste çıkmasını bildi. Ufacık bi kızgınlıkta telefonunu kapatmayı, aramama onlarca mesaj atmama rahmen cevap vermemeyi göze aldı, beni çok üzdü.. Çok sevdim napıyım..Hep içime attım birikti birikti ve birgün patladım. Aradım ve içimde birikenleri hep yüzüne vurdum. Hep bağırdım her kelimesini sinirle cevapladım. Olması gerektiği gibi davrandım. Ve benliğimi tamamen değiştirdim. Artık kovalamıyorum, kaçan artık o değil benim. Seviyorum ama sevgimin sonsuz olduğunu göstermiyorum..Artık içime atmıyorum dışa vurmasını biliyorum ve emin ol kardeşim eskisinden daha çok ilgi görüyorum. Bir mesajımda aşkım , bitanem olmasın niye demiyorum diye üzülüyor. Bişeyi yapmıcaksın, diyorsam o şey olmuyor. Sanada tavsiyem çok sev ama o çok sevginin tümünü ona belli etme. Çok seversin bıktırırsın. Ve şunu unutma;
    " Bir kuşu çok sıkarsan öldürürsün, çok fazla gevşek bırakmayada gelmez uçar gider.. "
    en mantıklı açıklama yorumlar arasında. Tavsiyem budur bağlı kalmayacaksın asla! sen olmadanda yaşayabilirim havalarında olacaksın!
  • 13-10-2009, 12:21:01
    #15
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok seviyorum, çok bağlıyım. Haberleşmeden geçirdiğimiz 1 günümüz yok. Her kavgada hep alttan aldım, haklıyken haksızlığı kabul ettim barışmak için adımları hep ben attım. Çok sevdim napıyım.Ondan hiçbirşey beklemedim. Hep zeytinyağı gibi üste çıkmasını bildi. Ufacık bi kızgınlıkta telefonunu kapatmayı, aramama onlarca mesaj atmama rahmen cevap vermemeyi göze aldı, beni çok üzdü.. Çok sevdim napıyım..Hep içime attım birikti birikti ve birgün patladım. Aradım ve içimde birikenleri hep yüzüne vurdum. Hep bağırdım her kelimesini sinirle cevapladım. Olması gerektiği gibi davrandım. Ve benliğimi tamamen değiştirdim. Artık kovalamıyorum, kaçan artık o değil benim. Seviyorum ama sevgimin sonsuz olduğunu göstermiyorum..Artık içime atmıyorum dışa vurmasını biliyorum ve emin ol kardeşim eskisinden daha çok ilgi görüyorum. Bir mesajımda aşkım , bitanem olmasın niye demiyorum diye üzülüyor. Bişeyi yapmıcaksın, diyorsam o şey olmuyor. Sanada tavsiyem çok sev ama o çok sevginin tümünü ona belli etme. Çok seversin bıktırırsın. Ve şunu unutma;
    " Bir kuşu çok sıkarsan öldürürsün, çok fazla gevşek bırakmayada gelmez uçar gider.. "
    Harika bir açıklama olmuş. Elinize sağlık. Aradığım cevabı buldum. İnşallah dediklerinizi uygularken bir sorun çıkmaz.

    Bu arada bu söyledikleriniz ilişkinin kaçıncı ayından itibaren uygulanırsa daha faydalı olur. Başlarda biraz sorun çıkabilir diye düşünüyorum daha tam başlamadan...
  • 13-10-2009, 19:47:42
    #16
    Arkadasım Asık Olmussun.

    Ama Benim Tam Olarak Dusuncem O Kız Seni Seviyor Ancak Sana Tam Olarak Asık Degil.

    Sadece Zamana Bırak Her Zamanki Gibi İlişkini Devam Ettir Sonunda Ya Ayrılacaksın Yada Oda Sana Tam Olarak Baglanacak.
  • 15-10-2009, 10:07:57
    #17
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir açıklama olmuş. Elinize sağlık. Aradığım cevabı buldum. İnşallah dediklerinizi uygularken bir sorun çıkmaz.
    Bu arada bu söyledikleriniz ilişkinin kaçıncı ayından itibaren uygulanırsa daha faydalı olur. Başlarda biraz sorun çıkabilir diye düşünüyorum daha tam başlamadan...
    Benim ilişkim kısa, ama uzun yıllardır tanıyoruz birbirimizi. Bunun bir yeri ve zamanı olduğunu sanmıyorum. Şu zaman uygulayımda etkili olsun diye bişi düşünmedim. O an aklımdan gelenleri söyledim, daha fazla içimde tutamadım. Eğer o bana o an aynı şeyleri yapsaydı , karşı gelseydi biterdi. Ama bitmedi. Ortada iyi giden bir ilişki varsa yukarıdaki yazdıklarımı okumamazlıktan gelin, benim duygularım ve yaptıklarımdır. Herkese iyi gelicek bir ilaç olmayabilir.
  • 15-10-2009, 16:03:18
    #18
    aynı olay benim başımada geldi , yaptığım tek şey bir kaç hafta kıza soğuk davranmak sonra kız hemen başladı seni seviyorum sana aşığım ayaklarına