netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika bir açıklama olmuş. Elinize sağlık. Aradığım cevabı buldum. İnşallah dediklerinizi uygularken bir sorun çıkmaz.
Bu arada bu söyledikleriniz ilişkinin kaçıncı ayından itibaren uygulanırsa daha faydalı olur. Başlarda biraz sorun çıkabilir diye düşünüyorum daha tam başlamadan...
Benim ilişkim kısa, ama uzun yıllardır tanıyoruz birbirimizi. Bunun bir yeri ve zamanı olduğunu sanmıyorum. Şu zaman uygulayımda etkili olsun diye bişi düşünmedim. O an aklımdan gelenleri söyledim, daha fazla içimde tutamadım. Eğer o bana o an aynı şeyleri yapsaydı , karşı gelseydi biterdi. Ama bitmedi. Ortada iyi giden bir ilişki varsa yukarıdaki yazdıklarımı okumamazlıktan gelin, benim duygularım ve yaptıklarımdır. Herkese iyi gelicek bir ilaç olmayabilir.