• 30-03-2026, 17:50:35
    #46
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yaşım 33 geçmişe dönebilsem bir dakika bile ders çalışmazdım.
    hahah neden peki

    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not alarak dinle 1 saatlik video 4 saatte bitiyor D:
    denedim kendimizi kandıralım yani saat doldurduk diye
  • 30-03-2026, 17:52:06
    #47
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, KPSS'ye çalışmaya çalışıyorum. Youtube'dan ders dinliyorum ama en fazla 1.5 saat izleyebiliyorum sonra bana bir bunalma geliyor bırakıyorum. Günde 8-10 saat çalışanların olduğunu biliyorum. Sınav Ekimde konuların yetişmesi için benimde 6 saat'ın altına düşmemem lazım. Fakat yapamıyorum. Odaklanamıyorum. Kendimi veremiyorum. Ne yapmam lazım. Asgari ücretli bir işte de çalışamıyorum. Çıkmazdayım.
    Alıntı
    Hayvan gibi ders çalışmanın sırrı
    Konu baÅŸlığına ithafen ben de zannediyorum ki : "Aha! Bu iÅŸin sırrını paylaÅŸmış.." ancak konuda soru ile karşılaÅŸtım, üzdü bir an.. 😂😐

    Onun dışında hocam az buz karakter meselesi diyebilirim, zorla ders çalışacağına sevdiğin bir mesleği aramanı ve o yönde adım atmanı eninde sonunda uzman olmanı tavsiye ediyorum şahsen, şu Dünya'da bir kaç adımlık zamanın var zaten, kendini boğmana lüzum yok, yapay zekâ devriminin çağındasın.. Uyan!!! Her şey elinin altında, aşama aşama.. Yavaş yavaş her hâlükârda her şey olur.

    Ders ve okul dahilinde çalışmak sıkıyorsa dile getirdiÄŸim durumları sistematik bir yapı içerisinde tayin etmen yararına olur. 💯💪
  • 30-03-2026, 18:31:39
    #48
    Gold üye
    Hocam öncelikle yalnız değilsiniz, çoğu kişi aynı süreci yaşıyor. 8-10 saat çalışanlar genelde bir anda o seviyeye gelmiyor, zamanla alışıyor.
    Siz direkt 6 saat hedeflemek yerine önce 2-3 saat kaliteli çalışmayı hedefleyin. 1.5 saat çalışabiliyorsanız bu aslında kötü değil.
    Bir de sürekli video izlemek odak düşürüyor, araya soru çözümü veya tekrar koyarsanız daha verimli olur.
    Küçük küçük ilerleyince zamanla süre kendiliğinden artıyor.
  • 30-03-2026, 19:02:43
    #49
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu baÅŸlığına ithafen ben de zannediyorum ki : "Aha! Bu iÅŸin sırrını paylaÅŸmış.." ancak konuda soru ile karşılaÅŸtım, üzdü bir an.. 😂😐

    Onun dışında hocam az buz karakter meselesi diyebilirim, zorla ders çalışacağına sevdiğin bir mesleği aramanı ve o yönde adım atmanı eninde sonunda uzman olmanı tavsiye ediyorum şahsen, şu Dünya'da bir kaç adımlık zamanın var zaten, kendini boğmana lüzum yok, yapay zekâ devriminin çağındasın.. Uyan!!! Her şey elinin altında, aşama aşama.. Yavaş yavaş her hâlükârda her şey olur.

    Ders ve okul dahilinde çalışmak sıkıyorsa dile getirdiÄŸim durumları sistematik bir yapı içerisinde tayin etmen yararına olur. 💯💪
    yazılım (front-end) bilgim var r10dan iş gelmiyor ama laravel(back-end) öğrenip google'da reklam verip iş mi kovalasam.

    yusacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle yalnız değilsiniz, çoğu kişi aynı süreci yaşıyor. 8-10 saat çalışanlar genelde bir anda o seviyeye gelmiyor, zamanla alışıyor.
    Siz direkt 6 saat hedeflemek yerine önce 2-3 saat kaliteli çalışmayı hedefleyin. 1.5 saat çalışabiliyorsanız bu aslında kötü değil.
    Bir de sürekli video izlemek odak düşürüyor, araya soru çözümü veya tekrar koyarsanız daha verimli olur.
    Küçük küçük ilerleyince zamanla süre kendiliğinden artıyor.
    denemeye çalışacağım
  • 30-03-2026, 21:54:51
    #50
    Yalnız sınav eylülde

    yeni başlıyorsan biraz geç kaldın gibi ama nereden başlarsan kardır.

    psikolojik destek alabilirsin bunun bir adı vardı unuttum
  • 30-03-2026, 22:04:42
    #51
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten vermezler kırmızı reçete.

    askerlik falan düşünüyorsanız kullanmayın karşınıza çıkabilir
    son 2 yil onemli
  • 30-03-2026, 22:04:56
    #52
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım (front-end) bilgim var r10dan iş gelmiyor ama laravel(back-end) öğrenip google'da reklam verip iş mi kovalasam.
    Åžahsi tavsiyem; pazarlama alanına öncelikli olarak dahil olmanız olacaktır, ardından stratejik ve giriÅŸimcilik odaklı yaklaşımlar ile neler yapmanız gerektiÄŸini idrak edeceksiniz, sonrası zaten sular seller. 🌊

    Aslında basit olaylar zor olarak gösterildiÄŸi için çoÄŸu zaman zor olarak sınıflandırılıyor maalesef. 😪
  • 30-03-2026, 23:47:13
    #53
    Kendini şöyle motive edebilirsin.Ömrümden 1 yılı çalacagım gelecekteki 50 yıl için.
  • 30-03-2026, 23:54:14
    #54
    Kardeşim inşallah odak yakalarsın bende aynı durumdan şikayetçiyim. Tek Sorun Telefon + Bilgisayar ekranı. Mecburi bilgisayarı açıyorum video izlemek için odak noktam sürekli kaçıyor. Elimden geldikçe artık uzak durmaya çalışıyorum. Baya ilerlettim konuları ama hedef yüksek olduğu için bana yetersiz geliyor tam odak belki 3-4 saat ama tüm günüm boş o yüzden çok verimsiz. Yemek cart curt desen 4 saat hala 10 saat benim ama nedense tam odak yok çünkü telefon ekran sürem korkunç seviyede. Manita falan işleride yok akşamları kitap okumaya odaklanmak istiyorum umarım başarabiliriz. Hedefini düşün. Telefon ekranına sınav gününü geri sayım olarak ekle. Yürüyüş yap ben önümüzde ki ay fitness a yazılacağım hem hareket hem farklılık olur. Robot değiliz ama bunlar iyi gelir. Umarım başarırsın bende aşmaya çalışıyorum durumlar bu kardeşim