Kardeşim inşallah odak yakalarsın bende aynı durumdan şikayetçiyim. Tek Sorun Telefon + Bilgisayar ekranı. Mecburi bilgisayarı açıyorum video izlemek için odak noktam sürekli kaçıyor. Elimden geldikçe artık uzak durmaya çalışıyorum. Baya ilerlettim konuları ama hedef yüksek olduğu için bana yetersiz geliyor tam odak belki 3-4 saat ama tüm günüm boş o yüzden çok verimsiz. Yemek cart curt desen 4 saat hala 10 saat benim ama nedense tam odak yok çünkü telefon ekran sürem korkunç seviyede. Manita falan işleride yok akşamları kitap okumaya odaklanmak istiyorum umarım başarabiliriz. Hedefini düşün. Telefon ekranına sınav gününü geri sayım olarak ekle. Yürüyüş yap ben önümüzde ki ay fitness a yazılacağım hem hareket hem farklılık olur. Robot değiliz ama bunlar iyi gelir. Umarım başarırsın bende aşmaya çalışıyorum durumlar bu kardeşim