Hocam öncelikle yalnız değilsiniz, çoğu kişi aynı süreci yaşıyor. 8-10 saat çalışanlar genelde bir anda o seviyeye gelmiyor, zamanla alışıyor.
Siz direkt 6 saat hedeflemek yerine önce 2-3 saat kaliteli çalışmayı hedefleyin. 1.5 saat çalışabiliyorsanız bu aslında kötü değil.
Bir de sürekli video izlemek odak düşürüyor, araya soru çözümü veya tekrar koyarsanız daha verimli olur.
Küçük küçük ilerleyince zamanla süre kendiliğinden artıyor.