• 29-03-2026, 18:31:22
    #1
    Kişisel Rütbe
  • 29-03-2026, 18:33:28
    #2
    rage bait
  • 29-03-2026, 18:33:31
    #3
    Sociget - SMM Paket Satış
    Karnım doymuyorsa hiç bir şirketin logosu umurumda değil. Kimse kimseyi kandırmasın PARA ana motivasyondur.
  • 29-03-2026, 18:33:31
    #4
    Kişisel Rütbe
    Biz sizs bir iş değil bir kimlik vereceğiz- Aslan Akbey
  • 29-03-2026, 18:34:40
    #5
    TR'deki İK'lara hastayım. Sanırsın kendi şirketi için bir tarafını yırtıyor.

    La ayda 50-60k alan garibanın tekisin, akşam eve gitmeden Bim'e gitmek zorundasın şu havalara bak. Burunlarından kıl aldırmazlar, yatarlar, arada iş alımlarında böyle patronculuk oynarlar. (İstisnalar var diyelim de herkes üstüne alınmasın)
  • 29-03-2026, 18:38:11
    #6
    ragebait değil gerçekten linkedn de var bu adam. Ve 19 20 k takipçisi var. ve kendinede şu iş tanımlarını yapmış Worker Rights Activist & Human Resources Strategist & Tourism
    Yazık ki ne yazık , Keşke bunları linçleyebilecek bir kitle olsa
  • 29-03-2026, 18:41:48
    #7
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-03-2026, 18:42:00
    #8
    Yani diyorsunuz ki benimseyecek, artı katacak, şirketin bir parçası olarak hissedecek insanlar arıyoruz.

    Hiç düşündünüz mü aday oraya gelirken neler yaşadı, ne kadardır işsizdi, aciliyeti var mıydı? bakmakla yükümlü olduğu kişiler var mıydı ?

    Vermeden almak Türkiye'de patronlar tarafından mümkün.. (Sözüm meclisten dışarı, herkes üstüne alınmasın)

    Emek = Maaş(Para)


    İstediğiniz en büyük firma olsun, karnınız doymuyorsa kaçın... Benimseme işi hikaye, sanki şirketler benimsiyor mu, işine yaramadığı an kapının önüne koyuyor. Bir de son dönemde IK Personelleri yönetime yaranacağım diye tazminat vermemek adına Tutanak tutup tazminatsız çıkarmaya çalışmalar, Farklı çıkış kodundan dandik sebeplerden tazminat vermemeler.. Buna ne diyeceksin sayın IK Elemanı.
  • 29-03-2026, 18:45:13
    #9
    Platin üye
    Biz bir aileyiz mertcan bey