Yani diyorsunuz ki benimseyecek, artı katacak, şirketin bir parçası olarak hissedecek insanlar arıyoruz.

Hiç düşündünüz mü aday oraya gelirken neler yaşadı, ne kadardır işsizdi, aciliyeti var mıydı? bakmakla yükümlü olduğu kişiler var mıydı ?

Vermeden almak Türkiye'de patronlar tarafından mümkün.. (Sözüm meclisten dışarı, herkes üstüne alınmasın)

Emek = Maaş(Para)


İstediğiniz en büyük firma olsun, karnınız doymuyorsa kaçın... Benimseme işi hikaye, sanki şirketler benimsiyor mu, işine yaramadığı an kapının önüne koyuyor. Bir de son dönemde IK Personelleri yönetime yaranacağım diye tazminat vermemek adına Tutanak tutup tazminatsız çıkarmaya çalışmalar, Farklı çıkış kodundan dandik sebeplerden tazminat vermemeler.. Buna ne diyeceksin sayın IK Elemanı.