TR'deki İK'lara hastayım. Sanırsın kendi şirketi için bir tarafını yırtıyor.

La ayda 50-60k alan garibanın tekisin, akşam eve gitmeden Bim'e gitmek zorundasın şu havalara bak. Burunlarından kıl aldırmazlar, yatarlar, arada iş alımlarında böyle patronculuk oynarlar. (İstisnalar var diyelim de herkes üstüne alınmasın)