çok derdimde neyse...
bir insan niye calışıyorki ozaman
acaba ona güzel bir cevap verip işe alsaydı x5 maaşmı verecekti.
işverenide anlıyorum adam rahat geniş ohhh herşey elininnaltında bu işci olmazsa diğeri kesin olur mecbur biri gelir düşüncesinde, bunun içinde en sert şekilde sonuçta en iyi işçisini bulmayı planlıyor.
düküreyüm ben öyle patronada mülakatada işverenede. çok ağır bu şekilde
Ekmek parası kazanmak iş reddiymiş
31
●1.862
- 29-03-2026, 19:32:16Bu IK olarak verilmişti

Bazı durumlarda bu tip sorular sorulur ama bu eleman ya Tercümeyi yanlış yapmış yada anlamamış
Ama bence feci sallamış 
Sorunun TR de sorulma tarzı :
Eleman Maaş sorar
İşveren : Bu ekonomik ortamda bu işsizlik zamanında iş buldun birde paramı istiyorsun ?
Amaç:
Elmanın ani değişen durumunu ölçmek
Her elemana yapılmaz Genç ve tecrübesiz özellikle resepsiyon veya teknik servis elemanlarına yapılır ( Çok zevklidir
)
Apple gibi şirketlerde bazı staj veya ürün geliştirme pozisyonları için üste para alınır
Yeni mezun projesi var Apple için yapıyor firma finanse ediyor sen ürünü ben yaptım diyorsun
- 29-03-2026, 19:39:03Bize 20 bin Tl yatırım yapar mısın deseler bende yok derimcozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

