• 29-03-2026, 18:47:02
    #10
    çok derdimde neyse...
    bir insan niye calışıyorki ozaman
    acaba ona güzel bir cevap verip işe alsaydı x5 maaşmı verecekti.
    işverenide anlıyorum adam rahat geniş ohhh herşey elininnaltında bu işci olmazsa diğeri kesin olur mecbur biri gelir düşüncesinde, bunun içinde en sert şekilde sonuçta en iyi işçisini bulmayı planlıyor.
    düküreyüm ben öyle patronada mülakatada işverenede. çok ağır bu şekilde
  • 29-03-2026, 18:51:06
    #11
    Cv ye bak şartlar karşılıklı tamamsa al geç işte emenike, neyin hikayesini satıyorsun, işleri güçleri yok sıkıntıdan şaklaban arıyorlar.
  • 29-03-2026, 18:59:14
    #12
    İK ve muhasebe birimi kadar patron ylaksı olan görmedim. Sanki kendi cebinden çıkıyor para. İşe giderken kendinden düşük rütbede biriyle görüşme olayı da çok saçma zaten.
  • 29-03-2026, 19:00:08
    #13
    İşte o an kalemini kırdım demesi lazımdı
  • 29-03-2026, 19:00:33
    #14
    FB & IG Reklam Hizmeti 🏆
    Biz bir aileyiz
  • 29-03-2026, 19:21:10
    #15
    gerçekten artık bu konuları gördükçe ne yazacağımı bilmiyorum insanlar çok anlayışsız
  • 29-03-2026, 19:23:29
    #16
    gerçek anlamda söylememiş yorumları okursanız ironi olduğunu anlarsınız günümüzdeki unvan paradan önce gelir lafına güzel bi hikaye uydurmuş
  • 29-03-2026, 19:32:16
    #17
    Bu IK olarak verilmişti

    Bazı durumlarda bu tip sorular sorulur ama bu eleman ya Tercümeyi yanlış yapmış yada anlamamış Ama bence feci sallamış

    Sorunun TR de sorulma tarzı :

    Eleman Maaş sorar

    İşveren : Bu ekonomik ortamda bu işsizlik zamanında iş buldun birde paramı istiyorsun ?

    Amaç:
    Elmanın ani değişen durumunu ölçmek


    Her elemana yapılmaz Genç ve tecrübesiz özellikle resepsiyon veya teknik servis elemanlarına yapılır ( Çok zevklidir )


    Apple gibi şirketlerde bazı staj veya ürün geliştirme pozisyonları için üste para alınır

    Yeni mezun projesi var Apple için yapıyor firma finanse ediyor sen ürünü ben yaptım diyorsun
  • 29-03-2026, 19:39:03
    #18
    Kişisel Rütbe
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu IK olarak verilmişti

    Bazı durumlarda bu tip sorular sorulur ama bu eleman ya Tercümeyi yanlış yapmış yada anlamamış Ama bence feci sallamış

    Sorunun TR de sorulma tarzı :

    Eleman Maaş sorar

    İşveren : Bu ekonomik ortamda bu işsizlik zamanında iş buldun birde paramı istiyorsun ?

    Amaç:
    Elmanın ani değişen durumunu ölçmek


    Her elemana yapılmaz Genç ve tecrübesiz özellikle resepsiyon veya teknik servis elemanlarına yapılır ( Çok zevklidir )


    Apple gibi şirketlerde bazı staj veya ürün geliştirme pozisyonları için üste para alınır

    Yeni mezun projesi var Apple için yapıyor firma finanse ediyor sen ürünü ben yaptım diyorsun
    Bize 20 bin Tl yatırım yapar mısın deseler bende yok derim