çok derdimde neyse...
bir insan niye calışıyorki ozaman
acaba ona güzel bir cevap verip işe alsaydı x5 maaşmı verecekti.
işverenide anlıyorum adam rahat geniş ohhh herşey elininnaltında bu işci olmazsa diğeri kesin olur mecbur biri gelir düşüncesinde, bunun içinde en sert şekilde sonuçta en iyi işçisini bulmayı planlıyor.
düküreyüm ben öyle patronada mülakatada işverenede. çok ağır bu şekilde