• 26-03-2026, 01:44:22
    #10
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende lte yazıyor hala bir şey yok
    Telefonunuz 5G mi
  • 26-03-2026, 01:45:13
    #11
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonunuz 5G mi
    5g hocamda sinopta yaşıyorum o yüzden olabilir
  • 26-03-2026, 01:45:39
    #12
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5g hocamda sinopta yaşıyorum o yüzden olabilir
    Olabilir hocam
  • 26-03-2026, 01:47:54
    #13
    Platin üye
    evet banada gelmiş, 77.9 mbps ye 39 mbps, sonuç hüsran
  • 26-03-2026, 03:07:15
    #14
    Hala 4G olarak gözüküyor bende ; Vodafone kullanıyorum. Anlamadığım yorumlarda bazen yapılan yorumlar birbirini tutmuyor. Şimdi ben 110-120 arası ilçelerde ise 50-60 mb arası alıyorum.

    Komik olan şu 5G aktif olursa : sizlerin yorumlarına göre konuşuyorum benim değer yükselmeyecek ve düşecek. Extra olarak bir daha faturada yada sözleşmede zamlı fiyat göreceğiz 5G geçtik diye..
  • 26-03-2026, 03:10:53
    #15
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala 4G olarak gözüküyor bende ; Vodafone kullanıyorum. Anlamadığım yorumlarda bazen yapılan yorumlar birbirini tutmuyor. Şimdi ben 110-120 arası ilçelerde ise 50-60 mb arası alıyorum.

    Komik olan şu 5G aktif olursa : sizlerin yorumlarına göre konuşuyorum benim değer yükselmeyecek ve düşecek. Extra olarak bir daha faturada yada sözleşmede zamlı fiyat göreceğiz 5G geçtik diye..
    Ben bir ucak modu ac kapa yaptim duzeldi hocam. 30 aliyordum 800 aliyorum simdi.
  • 26-03-2026, 03:20:10
    #16
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir ucak modu ac kapa yaptim duzeldi hocam. 30 aliyordum 800 aliyorum simdi.
    Cihaz : 16 pro max
    Operatör : Vodafone
    Yapılan işlem : Aç/Kapa , Ağ ayarları sıfırla , Uçak moduna al çıkart , hattı farklı cihazda deneme , e-sim olarak denemek

    26.03.2026 03:19 hala 4G aktif

    Gelir inşallah bize de 🤣