veyselislm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5G sonunda bana zuhur etti
15
●736
- 26-03-2026, 01:45:135g hocamda sinopta yaşıyorum o yüzden olabilirDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2026, 01:45:39Olabilir hocamveyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2026, 01:47:54evet banada gelmiş, 77.9 mbps ye 39 mbps, sonuç hüsran
- 26-03-2026, 03:07:15Hala 4G olarak gözüküyor bende ; Vodafone kullanıyorum. Anlamadığım yorumlarda bazen yapılan yorumlar birbirini tutmuyor. Şimdi ben 110-120 arası ilçelerde ise 50-60 mb arası alıyorum.
Komik olan şu 5G aktif olursa : sizlerin yorumlarına göre konuşuyorum benim değer yükselmeyecek ve düşecek. Extra olarak bir daha faturada yada sözleşmede zamlı fiyat göreceğiz 5G geçtik diye.. - 26-03-2026, 03:10:53Ben bir ucak modu ac kapa yaptim duzeldi hocam. 30 aliyordum 800 aliyorum simdi.sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2026, 03:20:10Cihaz : 16 pro maxDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operatör : Vodafone
Yapılan işlem : Aç/Kapa , Ağ ayarları sıfırla , Uçak moduna al çıkart , hattı farklı cihazda deneme , e-sim olarak denemek
26.03.2026 03:19 hala 4G aktif
Gelir inşallah bize de 🤣