Ben bir ucak modu ac kapa yaptim duzeldi hocam. 30 aliyordum 800 aliyorum simdi.
Cihaz : 16 pro max
Operatör : Vodafone
Yapılan işlem : Aç/Kapa , Ağ ayarları sıfırla , Uçak moduna al çıkart , hattı farklı cihazda deneme , e-sim olarak denemek
26.03.2026 03:19 hala 4G aktif
Gelir inşallah bize de 🤣