Hala 4G olarak gözüküyor bende ; Vodafone kullanıyorum. Anlamadığım yorumlarda bazen yapılan yorumlar birbirini tutmuyor. Şimdi ben 110-120 arası ilçelerde ise 50-60 mb arası alıyorum.
Komik olan şu 5G aktif olursa : sizlerin yorumlarına göre konuşuyorum benim değer yükselmeyecek ve düşecek. Extra olarak bir daha faturada yada sözleşmede zamlı fiyat göreceğiz 5G geçtik diye..