sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala 4G olarak gözüküyor bende ; Vodafone kullanıyorum. Anlamadığım yorumlarda bazen yapılan yorumlar birbirini tutmuyor. Şimdi ben 110-120 arası ilçelerde ise 50-60 mb arası alıyorum.

Komik olan şu 5G aktif olursa : sizlerin yorumlarına göre konuşuyorum benim değer yükselmeyecek ve düşecek. Extra olarak bir daha faturada yada sözleşmede zamlı fiyat göreceğiz 5G geçtik diye..
Ben bir ucak modu ac kapa yaptim duzeldi hocam. 30 aliyordum 800 aliyorum simdi.