• 13-03-2026, 04:57:05
    #10
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek değildir demeside yalan gerçektir demeside yalan resmi makam açıklama yapmamış ne olduğu belli değil adanada yaşayanlar siren sesi duyduğunu söylüyor x paylaşım dolu ama resmi birşey yok
    Bence yine de resmi açıklama gelmesi daha iyi olurdu
  • 13-03-2026, 05:00:37
    #11
    BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek değil diyorlar doğru mu? Adana da kim var çevrimiçi?


    https://x.com/gusholderhaber/status/...316136220?s=46
    Hocam ona kalırsa TR de gerçek değildir emin olun.
    İnsan da güven vb. bırakmadılar.

    Geçmiş olsun herkese.
  • 13-03-2026, 05:11:44
    #12
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Adana. Neyse ki NATO var. Bunca yıl milleti kandırıp durdular, gelişiyoruz, yapıyoruz diye. Başka ülkelerin teknolojisi korumasaydı şuan Türkiyede başarıyla patlayan 3. Füze oluyordu. Allah göstermesin yarın öbürgün savaş çıksa gazzenin yaşadıklarını yaşarız.
    Bu nasıl bi bakıştır , Allah muhafaza siz Türkiye'de yaşadığınızada inanmıyorsunuzdur.
  • 13-03-2026, 05:12:17
    #13
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ona kalırsa TR de gerçek değildir emin olun.
    İnsan da güven vb. bırakmadılar.

    Geçmiş olsun herkese.
    Resmi açıklamayı merakla bekliyoruz. Ama tabi ki en önemlisi bir can mal kaybı olmaması.
  • 13-03-2026, 08:37:13
    #14
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    İncirlikten İran'a saldırı oluyor mu?
    Yok hocam. İncirlikten uçak bile kalkmiyor. Türkiye hava sahasını herkese kapattı. Ama İran saldırıyor
  • 13-03-2026, 12:25:12
    #15
    kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bi bakıştır , Allah muhafaza siz Türkiye'de yaşadığınızada inanmıyorsunuzdur.
    Söylediğim şeyden bu sonucu nasıl çıkardınız bilmiyorum ama gerçekler can acıtır. Bu arada iki yüzlü natoyu sevdiğim için veya savunduğum için söylemedim bunu. Gerçekler bunlar. Size sadece tek bir soru soruyorum. Başka biri imha etmeseydi o füzeleri ne olacaktı? Galiba size de o kadar inandırmışlar ki gerçeği göremeyecek düşünemeyecek hale gelmişsiniz.