Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.
İncirlikten İran'a saldırı oluyor mu?
Yok hocam. İncirlikten uçak bile kalkmiyor. Türkiye hava sahasını herkese kapattı. Ama İran saldırıyor