Bu nasıl bi bakıştır , Allah muhafaza siz Türkiye'de yaşadığınızada inanmıyorsunuzdur.
Söylediğim şeyden bu sonucu nasıl çıkardınız bilmiyorum ama gerçekler can acıtır. Bu arada iki yüzlü natoyu sevdiğim için veya savunduğum için söylemedim bunu. Gerçekler bunlar. Size sadece tek bir soru soruyorum. Başka biri imha etmeseydi o füzeleri ne olacaktı? Galiba size de o kadar inandırmışlar ki gerçeği göremeyecek düşünemeyecek hale gelmişsiniz.