Merhaba,
Herkese çok geçmiş olsun. Tokatta can kaybı yaşanmamış olması sevindirici bir gelişme. Adanada olduğu ifade edilen patlamaya ilişkin ise şu ana kadar resmi bir açıklama yapılmış değil.
Allah vatanımızı korusun. Devletimize güç, milletimize sabır ve metanet diliyorum.
Geçmiş Olsun Arkadaşlar Adana - Tokat
14
●734
- 13-03-2026, 04:24:40İncirlik hava üssüne füze atildi hocam. Havada imha edildi. Şuan bir zarar yok buralarda
- 13-03-2026, 04:28:54Geçmiş olsun.ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İncirlikten İran'a saldırı oluyor mu? - 13-03-2026, 04:31:26Gerçek değil diyorlar doğru mu? Adana da kim var çevrimiçi?
https://x.com/gusholderhaber/status/...316136220?s=46 - 13-03-2026, 04:33:38Gerçek değildir demeside yalan gerçektir demeside yalan resmi makam açıklama yapmamış ne olduğu belli değil adanada yaşayanlar siren sesi duyduğunu söylüyor x paylaşım dolu ama resmi birşey yokBuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2026, 04:48:25Geçmiş olsun Adana. Neyse ki NATO var. Bunca yıl milleti kandırıp durdular, gelişiyoruz, yapıyoruz diye. Başka ülkelerin teknolojisi korumasaydı şuan Türkiyede başarıyla patlayan 3. Füze oluyordu. Allah göstermesin yarın öbürgün savaş çıksa gazzenin yaşadıklarını yaşarız.