• 13-03-2026, 04:18:43
    #1
    Merhaba,

    Herkese çok geçmiş olsun. Tokat’ta can kaybı yaşanmamış olması sevindirici bir gelişme. Adana’da olduğu ifade edilen patlamaya ilişkin ise şu ana kadar resmi bir açıklama yapılmış değil.

    Allah vatanımızı korusun. Devletimize güç, milletimize sabır ve metanet diliyorum.
  • 13-03-2026, 04:24:40
    #2
    İncirlik hava üssüne füze atildi hocam. Havada imha edildi. Şuan bir zarar yok buralarda
  • 13-03-2026, 04:28:54
    #3
    ahmettokmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncirlik hava üssüne füze atildi hocam. Havada imha edildi. Şuan bir zarar yok buralarda
    Geçmiş olsun.
    İncirlikten İran'a saldırı oluyor mu?
  • 13-03-2026, 04:30:40
    #4
    Kesin bilgi mi hocam füze atıldığı çok geçmiş olsun
  • 13-03-2026, 04:31:26
    #5
    Gerçek değil diyorlar doğru mu? Adana da kim var çevrimiçi?


    https://x.com/gusholderhaber/status/...316136220?s=46
  • 13-03-2026, 04:33:38
    #6
    BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek değil diyorlar doğru mu? Adana da kim var çevrimiçi?


    https://x.com/gusholderhaber/status/...316136220?s=46
    Gerçek değildir demeside yalan gerçektir demeside yalan resmi makam açıklama yapmamış ne olduğu belli değil adanada yaşayanlar siren sesi duyduğunu söylüyor x paylaşım dolu ama resmi birşey yok
  • 13-03-2026, 04:41:33
    #7
    Geçmiş olsun İnşlAllah
  • 13-03-2026, 04:48:25
    #8
    Geçmiş olsun Adana. Neyse ki NATO var. Bunca yıl milleti kandırıp durdular, gelişiyoruz, yapıyoruz diye. Başka ülkelerin teknolojisi korumasaydı şuan Türkiyede başarıyla patlayan 3. Füze oluyordu. Allah göstermesin yarın öbürgün savaş çıksa gazzenin yaşadıklarını yaşarız.
  • 13-03-2026, 04:54:27
    #9
    füze doğru patlama yalan