Geçmiş olsun Adana. Neyse ki NATO var. Bunca yıl milleti kandırıp durdular, gelişiyoruz, yapıyoruz diye. Başka ülkelerin teknolojisi korumasaydı şuan Türkiyede başarıyla patlayan 3. Füze oluyordu. Allah göstermesin yarın öbürgün savaş çıksa gazzenin yaşadıklarını yaşarız.