Herkese selamlar umarım gününüz iyi geçiyordur.
Bedelli askerlik hakkında daha önce giden ve gidecek arkadaşlardan tavsiye fikir almak istiyorum. Yanımızda neler götürmeliyiz ? Neler götürmemeliyiz ?
Samsun için telefon internet erişimi olan telefon sokmak çok zor diyorlar bu kabul edilebilir ama askercell zorunlu vs diyorlar. Sivil hat götüremez miyim ?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
Bedelli Askerlik Hk (Nisan/Samsun)
21
●690
- 05-03-2026, 11:20:21Üyeliği durdurulduSivil hat her türlü girişi serbest kot küçük cebe koy ve normal şekilde içeri girebilirsin. Tuşlu telefon ve askercell zorunlu askercell turkcell alsan daha ucuz hayırlı teskereler atarsa 117.
- 05-03-2026, 11:22:21Dediğiniz gibi hattı saklayıp sokun diyenler var ama bu seferde nizamiyede hatsız telefonu ne yapacaksın diye sıkıştırdıklarını duydumAktif Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.
- 05-03-2026, 11:23:46Üyeliği durduruldu2 hattı sokun birisini verirseniz kırarlar sorun olmaz 180 TL çıkarırsınız 21 gün sonra. 180 den düştük biz 😄Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2026, 11:28:38Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz. - 05-03-2026, 11:30:12öyle derlerse içerde pttden askercell alırsın dediler diyeceksin hocamLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca kalabalıkta öyle didik didik aramazlar ya benim öyle çantayı açtılar askerler üstten baktı öyle yalandan geç dediler sivil hattımı valizin altında bi yere koymuştum iphonum vardı o zaman onu bile sokarmışım istesem
- 05-03-2026, 11:31:17Hocam ne alakası var adamı niye ezmeye çalışıyorsunuz 6 ay gittiniz ne yaptınız savaşa mı gittiniz tuvalet temizlediniz mıntıka temizliği yaptınız bol bol oturdunuz devlete yük oldunuz geldinizsyst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam hiç değilse parasıyla devlete bir fayda sağlamış olacak.
- 05-03-2026, 11:32:16Sorması ayıptırda sen 6 ayda o parayı çıkaramıyorsan o senin sorunun herkes vatan vatan der olmuş adamın işi gücü vardır herkes senin gibi 6 ay yapmak zorunda mo zihniyete bak 😆syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.