• 05-03-2026, 11:17:47
    #1
    Herkese selamlar umarım gününüz iyi geçiyordur.

    Bedelli askerlik hakkında daha önce giden ve gidecek arkadaşlardan tavsiye fikir almak istiyorum. Yanımızda neler götürmeliyiz ? Neler götürmemeliyiz ?

    Samsun için telefon internet erişimi olan telefon sokmak çok zor diyorlar bu kabul edilebilir ama askercell zorunlu vs diyorlar. Sivil hat götüremez miyim ?

    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
  • 05-03-2026, 11:19:37
    #2
    Konu takip,bende Nisan da Antalyada'yım
  • 05-03-2026, 11:20:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sivil hat her türlü girişi serbest kot küçük cebe koy ve normal şekilde içeri girebilirsin. Tuşlu telefon ve askercell zorunlu askercell turkcell alsan daha ucuz hayırlı teskereler atarsa 117.
  • 05-03-2026, 11:22:21
    #4
    Aktif Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivil hat her türlü girişi serbest kot küçük cebe koy ve normal şekilde içeri girebilirsin. Tuşlu telefon ve askercell zorunlu askercell turkcell alsan daha ucuz hayırlı teskereler atarsa 117.
    Dediğiniz gibi hattı saklayıp sokun diyenler var ama bu seferde nizamiyede hatsız telefonu ne yapacaksın diye sıkıştırdıklarını duydum Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.
  • 05-03-2026, 11:23:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi hattı saklayıp sokun diyenler var ama bu seferde nizamiyede hatsız telefonu ne yapacaksın diye sıkıştırdıklarını duydum Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.
    2 hattı sokun birisini verirseniz kırarlar sorun olmaz 180 TL çıkarırsınız 21 gün sonra. 180 den düştük biz 😄
  • 05-03-2026, 11:28:38
    #6
    Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
    Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
    Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz.
  • 05-03-2026, 11:30:12
    #7
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi hattı saklayıp sokun diyenler var ama bu seferde nizamiyede hatsız telefonu ne yapacaksın diye sıkıştırdıklarını duydum Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.
    öyle derlerse içerde pttden askercell alırsın dediler diyeceksin hocam
    Ayrıca kalabalıkta öyle didik didik aramazlar ya benim öyle çantayı açtılar askerler üstten baktı öyle yalandan geç dediler sivil hattımı valizin altında bi yere koymuştum iphonum vardı o zaman onu bile sokarmışım istesem
  • 05-03-2026, 11:31:17
    #8
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
    Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
    Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz.
    Hocam ne alakası var adamı niye ezmeye çalışıyorsunuz 6 ay gittiniz ne yaptınız savaşa mı gittiniz tuvalet temizlediniz mıntıka temizliği yaptınız bol bol oturdunuz devlete yük oldunuz geldiniz Adam hiç değilse parasıyla devlete bir fayda sağlamış olacak.
  • 05-03-2026, 11:32:16
    #9
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
    Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
    Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz.
    Sorması ayıptırda sen 6 ayda o parayı çıkaramıyorsan o senin sorunun herkes vatan vatan der olmuş adamın işi gücü vardır herkes senin gibi 6 ay yapmak zorunda mo zihniyete bak 😆