Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz.
Sorması ayıptırda sen 6 ayda o parayı çıkaramıyorsan o senin sorunun herkes vatan vatan der olmuş adamın işi gücü vardır herkes senin gibi 6 ay yapmak zorunda mo zihniyete bak 😆