Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi hattı saklayıp sokun diyenler var ama bu seferde nizamiyede hatsız telefonu ne yapacaksın diye sıkıştırdıklarını duydum Mevcutta türktelekom müşterisiyim faturalı diğer hattım bimcelde ne yapsam bilemedim.
2 hattı sokun birisini verirseniz kırarlar sorun olmaz 180 TL çıkarırsınız 21 gün sonra. 180 den düştük biz 😄