syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim değmez bedelli nedir hiç utanmadın mı konuyu açarken 😄git 6 ay yap gel birşey mi
Ben gittim 6 ay Ağrı'da topçu tabur komutanlığında görevimi yaptım paşalar gibi gittim paşalar gibi geldim.
Bedelli gidince de acemi de her türlü ezilirsin eziyet eğitim çekersin.Acemiden sonra kafan rahat olur telefon da serbest göz göze sokmadıkça kimse karışmaz.
Hocam ne alakası var adamı niye ezmeye çalışıyorsunuz 6 ay gittiniz ne yaptınız savaşa mı gittiniz tuvalet temizlediniz mıntıka temizliği yaptınız bol bol oturdunuz devlete yük oldunuz geldiniz Adam hiç değilse parasıyla devlete bir fayda sağlamış olacak.