ABD'ye gitme şansınız olsa gider miydiniz?
37
●1.394
- 19-02-2026, 11:58:20Şunu düşünün hocam, burada da garibiz orada da, yani demek istiyorum ki burada aile ve 2-3 arkadaş var, huzur ve para yok.
Orada para (çalışırsan) ve huzur (belki) olacak ama aile olmayacak. Ama birisini bulursun belki çok iyi anlaşırsın evlenirsin vs. Gidilir kısacası - 19-02-2026, 12:03:14amerikaya taşın sonrasında onlarıda yanına alprofweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2026, 15:33:26Türkiye'de bile arkadaşın yoksa ABD'de nasıl arkadaşlık kuracaksın? Yurt dışında kendini yabancı gibi hissetmemek için arkadaşlık kurman, çevre edinmen şart. Aksi halde kolayca depresyona girebilirsin özellikle de ailene bu kadar bağlıyken. Diğer yandan hayalinde bu varsa mutlaka dene. 3 aylığına da olsa, 6 aylığına da olsa 10 yıllığına da olsa dene.
- 19-02-2026, 16:05:15Pasif geliriniz var ise 2000$ hemen gidin
Not abd den yazıyorum.