profweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ABD'ye gitme şansınız olsa gider miydiniz?
37
●1.394
- 19-02-2026, 09:50:36kafam çok karışık yıllardır annem babam ailem için gitmeyi hiç düşünmedim (mesleki imkan var) Ailemin olmadığı yerde ben mutlu olamam. Ama çocuklarımı göndereceğim (İngiltere)
Param olursa gezmeye giderim belki, dünyada en kolay para kazanılabilecek zengin olunabilecek yer güzel ülkelerden birinde yaşıyoruz zaten.
- 19-02-2026, 09:52:16Üyeliği durdurulduAbim yıllar önce gitti ABD vatandaşı oldu. Arkadaşım yıllar önce gitti ABD vatandaşı oldu. Kuzenlerim gitti ABD vatandaşı oldu.... Gidip de mutsuz ve perişan olan gormedim henuz. Bu arada giden herkes de Turkiye de cok iyi isi gucunu konmunu birakti.
- 19-02-2026, 09:56:21Üyeliği durdurulduHocam bu herkes mesela hangi guclu konumunu birakti detay verebilir misiniz? Bide madem oyle siz neden burdasiniz?ExArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2026, 10:03:28Üyeliği durdurulduOrnek arkadasim istiklal caddesinde cok unlu bir restoranda baş şefdi zaten Amerikada da restoran acti. Abim dizi oyuncusuydu hala arada Turkiye'ye bazi projeler icin gelir. Kim oldugunu soylemeyecegim ama Gokturk uclemesinde de ana karakterlerden biri son olarak ama TR ye donmuyor cekimler icin kalip geri donuyor. Kuzenim ise Koc Holding in unlu giyim markalarindan birinin Genel Muduruydu. Koc ailesi yakin iliskileri olacak kadar ust duzey pozisyondaydi. Su an Manhattan da unlulerin gitti bir Wine House u var. Vs vs hocam yani iyi pozosyonlarini birakip gittiler derken bos konusmuyorum. Zaten iyidiler gittiler daha da iyi oldurlar. Allah daha cok versin calisip yapiyorlar hicbiri baba parasi ile birsey yapmis insanlar degil
Herkes ayni basariya ulasacak diye de bisi yok ama bunlar benim yakinimda gidip mutlu mesut takilan az bir kesim. Sosyal cevremden en az 10 arkadasim daha var giden ama sadece instagramda gordugum icin mutlular mi degiller mi onlari bilemem. Yani herkes gidiyor ama herkes sizin anlattiginiz deneyimi yasamak zorunda degil.
Bu arada benim gitmemis olmam farkli ozel sebeplerle alakali o durumlar olmasa giderdim ve ileri de sartar degisirse gidebilirim de neden gitmek istemeyeyim. - 19-02-2026, 10:10:07Böylesine radikal ve hayatımı etkileyecek bir karar için hiç kimsenin ne dediği umrumda olmaz... Karar verdiysem yaparım... Herkesin hayatı kendine, herkes klavye başında ahkam keser ama hayat öyle değil, oraya ayak bastığında gerçekler tokat gibi yüzüne çarpar, burada kimsenin de umrunda olmaz... Ha her şeyini ayarlamışsın etmişsin, arkama bakmam giderim...profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2026, 10:12:40Bence kesinlikle gitmelisin. Aile vs önemli ama bir dönemden sonra göreceğin üzere herkes kendi yolunu çizdiğinde pişman olacak olan sensin.profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben üniversitede iken çalıştığım firmamızın isteği ile Kanada'ya gittim bekardım annem rahmetli sütümü helal etmem dedi geri döndüm evlendim iş kurdum çoluk çocuk oldu artık istememde gidemem işimi bırakmak istesem kanuni olarak en az 5 sene daha kalmam gerekiyor. Annem vefat etti Allah rahmet eylesin şimdi abilerim mal derdinde herkes vampir gibi birbirini koparma derdinde.
Yaşınız küçük sizi bağlayan bir şeyler yoksa zaten paranızı da kazanıyorsanız derdiniz ne burada durmak için bas git. Demagoji yapanlar olacaktır da zaman da geçiyor bir millet marsa gidiyor diğeri halen 35 sene önceki diplomayı iptal etmekle meşgul. Ben yerinde olsam bir dakika durmam. Duygusallığa bu dünyada yer yok yaşını bilmiyorum ama 44 yaşında olan biri olarak önerim gitmen yönünde olur. Bu ülke cennet gibi bir ülke benle giden arkadaşlarım her sene tatile geliyor ben ise şükürler olsun durumum çok iyi ama acaba yarın hangi vergi girecek hangi personel işe gelmeyecek derdiyle uğraşıyorum dünyaya bir kez geliniyor aklını başına almanı öneririm. Selametle
- 19-02-2026, 11:45:10profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir ittihatçı olarak gitmeyi hiç düşünmedim zorlanıyormuyum ? ülkenin durumu göz önüne alındığı zaman herkes gibi zorlanıyorum ama bırakıp giden arkadaşlarım çok fazla memnun kalmayan birini görmedim tavsiye edermiyim hayır sen gidersen ben gidersem memleket kime kalacak