Merhaba hocalarım, benim biraz özel bir durumum var ve kararsızlık içinden çıkamıyorum.
Böylesine radikal ve hayatımı etkileyecek bir karar için hiç kimsenin ne dediği umrumda olmaz... Karar verdiysem yaparım... Herkesin hayatı kendine, herkes klavye başında ahkam keser ama hayat öyle değil, oraya ayak bastığında gerçekler tokat gibi yüzüne çarpar, burada kimsenin de umrunda olmaz... Ha her şeyini ayarlamışsın etmişsin, arkama bakmam giderim...