Çok uzak, her istediğinde gidip gelemezsin. O yüzden amerika ve kanada tarafında yaşamak istemem. Avrupa iyidir, 2-3 saat tüm ülkeler. 25$ a bilet alıp Türkiye'ye gelebiliyorsun